loading...

ديجيتال ماركتينگ

توضيح نكات مهم و مفيد ديجيتال ماركتينگ

بازدید : 721
11 زمان : 1399:2

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب????

مدتي پيش مايكروسافت نسل جديدي از مرورگر اج را منتشر كرد. نكته اصلي در مورد اين نسخه اين است كه بر پايه كروميوم (Chromium) طراحي شده و بنابراين با مرورگر گوگل كروم ريشه يكساني دارد. در زمان انتشار مايكروسافت اج مشخص نبود كه آيا اين مرورگر توان رقابت با رقباي سرسخت و كهنه كار خود در بازار را خواهد داشت يا نه، اما خوشبختانه مايكروسافت با اتخاذ تصميمات خوبي مانند اجازه نصب افزونه‌هاي گوگل كروم كاري كرده كه افراد بتوانند بدون از دست دادن افزونه‌هاي مود علاقه‌شان، به مرورگر اج مهاجرت كرده و از آن استفاده كنند.

حال به نظر مي‌رسد تلاش‌هاي اين كمپاني خوش نام به ثمر نشسته و مايكروسافت اج به جايگاه دومين مرورگر پركاربرد (پس از گوگل كروم) دست يافته است.

موفقيت مايكروسافت اج در چه حدي بوده است؟
تا زمان نوشته شدن اين مقاله ميزان استفاده از مروگرر‌هاي پر طرفدار بدين شرح است: مروگرر گوگل كروم 67.95 درصد، مايكروسافت اج 7.49 و فايرفاكس 7.36. البته كه 0.13 درصد زياد نيست اما اين يك موفقيت بسيار چشمگير براي مايكروسافت است زيرا فايرفاكس براي مدت‌هاي طولاني در جايگاه دوم قرار داشت و اينكه يك مرورگر تازه وارد همچنون مايكروسافت اج طي چند ماه اين جايگاه را تصاحب كند، در نوع خود بسيار جالب است. مسئله وقتي جذاب‌تر مي‌شود كه بدانيد مرورگر مايكروسافت اج بر پايه كروميوم در اواسط دي ماه 98 عرضه شده و اين بدان معني است كه مردم با سرعت بالا در حال مهاجرت به اين مرورگر هستند.

چطور شد كه اج از فايرفاكس پيشي گرفت؟
چرا دارنده مقام دوم پركاربردترين مروگررهاي جهان به ناگهان جايگاه خود را به مايكروسافت اج تازه‌كار داد؟ پاسخ ساده اين است كه اج بر پايه كروميوم به تازگي عرضه شده و افراد زيادي براي چك كردن و بررسي اين نسخه جديد، به آن روي آورده‌اند. بنابراين، اين پيش‌بيني كه مردم پس از مدتي مروگرر اج را ترك كنند نيز محتمل است. با اين حال نشانه‌هايي وجود دارد كه نشان مي‌دهد كاربران، اج را به فايرفاكس ترجيح مي‌دهند. براي نمونه وبسايت VentureBeat مروگررهاي اج، فايرفاكس، گوگل كروم و بريو را در مقابل يكديگر و در هشت تست مختلف مورد بررسي قرار داده كه در نتيجه آن، مايكروسافت اج در چهار تست، فايرفاكس در دو تست و گوگل كروم در يك تست توانسته به برتري دست پيدا كند.

كاربران ويندوز همچنين پس از سال‌ها استفاده از اينترنت اكسپلورر و اج قديمي، از عرضه مايكروسافت اج بر پايه كروميوم كاملاً راضي و خوشحال هستند. در رابطه با اين موضوع در سايت رديت (Reddit) افراد بسياري مروگرر جديد مايكروسافت را ستايش كرده‌اند. همچنين برخي افراد نيز با اينكه مروvگر سابق خود را ترك نكرده‌اند اما اذعان دارند كه رشد مايكروسافت اج در اين مدت كوتاه واقعا چشمگير بوده است. به اين ترتيب دشوار است كه بگوييم آيا آمار منتشر شده تنها به دليل بررسي و چك كردن كوتاه مدت افراد اتفاق افتاده است يا اينكه كاربران به طور جدي به استفاده از اين مرورگر روي آورده‌اند. بايد صبر كنيم و ببينيم كه آيا مايكروسافت اج همچنان مي‌تواند در ماه‌هاي آينده نيز به عنوان مروگرر شماره دو در جايگاه خود باقي بماند يا اينكه اين رشد كوتاه مدت بوده است.

مايكروسافت اج آمده كه بماند؟!
در حالي كه اج همچنان راهي طولاني براي رقابت با گوگل كروم در پيش دارد، اما در ماه گذشته موفق شده تا فايرفاكس را از سر راه خود بردارد و صعود خود را هموارتر كند. با اين حال اينكه آيا اين موفقيت دائمي است و يا موقتي هنوز مشخص نيست و همگي بايد با صبر نظاره‌گر رقابت بين مرورگرها طي ماه‌هاي آينده باشيم.

منبع: https://www.maketecheasier.com/microsoft-edge-becomes-second-most-used-web-browser/

بازدید : 452
11 زمان : 1399:2

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب????

سه هفته پيش بود كه شركت سوني جزئيات سخت افزاري كنسول نسل هشتمي خود را منتشر كرد. حال ساعتي پيش اين شركت رسما از كنترلر پلي استيشن 5 رونمايي كرد كه به نظر مي‌رسد سوني اين‌بار قصد دارد تا مسيري متفاوت نسبت به نسل‌هاي گذشته را در پيش بگيرد.

كنترلر جديد پلي استيشن دوال‌سنس (DualSense) نام دارد كه شايد قابل توجه‌ترين تغيير آن نسبت به كنترل‌هاي گذشته، استفاده از دو رنگ براي ساخت آن باشد. برخلاف كنترل‌هاي دوال شاك، دوال‌سنس با دو رنگ سفيد و مشكي طراحي شده است. همچنين محل قرار گيري لايت‌بار هم به دو طرفه دسته تغيير مكان داده تا بدين ترتيب در بازي‌هاي Co-Op راحت‌تر بتوانيد رنگ كنترلر خود در بازي را تشخيص دهيد.

در كنار تغييرات ظاهري كنترلر كنسول پلي استيشن 5 شاهد تغييراتي در برخي از كليدها هم هستيم؛ كليد Share جاي خود را به كليد Create داده است؛ اين كليد همان وظيفه Share را برعهده خواهد داشت كه بنابر گفته سوني ابزارهاي بيشتري براي ساخت يك ويدئوي هيجان‌انگيز از گيم‌پلي و به اشتراك گذاشتن آن در اختيار گيمرها قرار مي‌دهد.

البته به نظر مي‌رسد كه تغييرات چنداني در گريپ‌هاي كنترلر كنترلر پلي استيشن 5 ايجاد نشده و هنوز هم همان طراحي دوال‌شاكرز 4 را حفظ كرده‌اند. هنوز اطلاعاتي از تا‌چ‌پد كنترلر منتشر نشده است و بايد منتظر ماند و ديد كه سوني چه ويژگي‌هاي جديدي براي آن در نظر گرفته است. انتظار مي‌رود ظرف چند هفته آينده از ظاهر نهايي پلي استيشن 5 هم رونمايي شود.

كنسول پلي استيشن 5 در تعطيلات سال آينده ميلادي با پردازنده گرافيكي 10.28 ترافلاپسي، 16 گيگابايت رم GDDR6 و حافظه‌اي شخصي‌سازي شده با ظرفيت 825 گيگابايت از نوع SSD به بازار عرضه مي‌شود. شركت سوني اعلام كرده كه با نزديك شدن به زمان انتشار جزئيات بيشتري از ويژگي‌هاي پلي استيشن 5 در اختيار طرفداران قرار مي‌دهد.

منبع: https://gamingbolt.com/ps5s-new-controller-is-called-dualsense-new-images-and-details-revealed

بازدید : 350
11 زمان : 1399:2

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب????

اپل با اضافه كردن يك اسكنر لايدار به آيپد پرو ۲۰۲۰، به نوعي دوربين ۳ گانه را به تبلت حرفه‌اي‌تر خود آورد. اكنون طراحي‌هاي اوليه‌اي از ماژول دوربين آيفون بعدي اپل منتشر شده، كه اين اسكنر را در كنار ۳ سنسور معمول ديگر پرچمدار اپل نشان مي‌دهد.

طراحي آيفون بعدي به تاييد دو تن از افشاگران مطرح اپل يعني مكس واينباخ و يوتيوبر معروف جان پراسر نيز رسيده و به گفته اين دو از كد‌هاي داخل iOS 14 به دست آمده است. با نگاهي به اين طراحي اوليه، مي‌توان ديد كه اپل خيلي زود دوربين ۳ گانه را فراموش كرده و به سراغ ماژول ۴ گانه رفته است. سنسور‌هاي دوربين آيفون ۱۱ پرو همگي نيز در آيفون بعدي حضور دارند، ولي تفاوت نسل جديد با پرچمداران فعلي، در اضافه شدن اسكنر ليدار (LiDAR) به اين مجموعه است.

جايگيري اين سنسور‌ها نيز دستخوش تغيير شده تا فضا براي اسكنر لايدار ايجاد شود. از همين رو سنسور اولترا وايد از مركز سمت راست ماژول، به كمي بالاتر در كنار سنسور اصلي نقل مكان كرده است. زير اين سنسور نيز اسكنر لايدار جاي مي گيرد. به نظر مي‌رسد ابعاد اين سنسور‌ها نيز كمي بزرگ‌تر شده كه در راستاي افشاگري‌هاي قبلي مبني بر استفاده اپل از سنسور شيفت قرار مي‌گيرد.

اگر خاطرتان باشد، گفته مي‌شود سنسور اولترا وايد اپل از تكنولوژي سنسور شيفت براي از بين بردن لرزش دست استفاده مي‌كند كه در كنار آن، قابليت نايت مود اپل را نيز به دست خواهد آورد. در پي اين جابجايي‌ها، فلاش و ميكروفون نيز تغيير مكان داده و اكنون فلاش اين گوشي در مركز ۴ سنسور قرار مي‌گيرد. ميكروفون نيز كمي پايين‌تز از فلاش و ميان دو سنسور تله فوتو و اسكنر لايدار قرار خواهد گرفت.

از ديگر اطلاعاتي كه از كد‌هاي داخل iOS 14 به دست آمده مي‌توان به پورت لايتنينگ و ناچ معروف اپل اشاره كرد. در اين كد‌ها آمده است كه اپل امسال از پورت USB-C استفاده نمي‌كند و همچنان آيفون خود را با پورت لايتنينگ به بازار عرضه خواهد كرد. آيفون سال آينده (۲۰۲۱) نيز كلا بدون پورت به بازار عرضه مي‌شود. در نتيجه هيچگاه شاهد اضافه شدن اين پورت همه‌كاره به آيفون نخواهيم بود.

ناچ نيز همانند سال‌هاي گذشته در اين گوشي وجود دارد و اپل برنامه‌اي براي كوچك كردن يا حذف آن ندارد. احتمالا با عرضه آيفون بدون پورت در سال آينده ميلادي، ناچ نيز حذف شود تا بار ديگر با طراحي انقلابي در محصولات اپل طرف شويم. اين‌ها تنها تفاوت‌هاي موجود در آيفون ۲۰۲۰ با آيفون ۱۱ پرو هستند و به جز تغييرات سخت‌افزاري معمول اپل، در ظاهر آيفون نبايد تغيير جديد ديگري ببينيم.

با اين حال با توجه به تاخير در عرضه برخي از محصولات اپل، انتظار مي‌رود آيفون ۱۲ پرو و پرو مكس (در صورت حفظ نام‌گذاري فعلي) زماني در ماه اكتبر و نوامبر (مهر و آبان) با ابعاد ۶.۱ و ۶.۷ اينچي به بازار عرضه شوند. همچنين گفته مي‌شود دو آيفون ۱۲ و ۱۲ پلاس (۵.۴ و ۶.۱ اينچي) نيز جايگزين آيفون ۱۱ محبوب خواهند شد تا اپل در بازار ميان‌رده‌هاي خود نيز دو انتخاب در اختيار كاربران قرار داده باشد.

منبع: https://www.phonearena.com/news/apple-iphone-12-pro-5g-camera-design-lidar-scanner-leak_id123585

بازدید : 419
11 زمان : 1399:2

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب????

همزمان با شيوع گسترده ويروس COVID-19 و ادامه قرنطينه، شركت گوگل طرح موتور جستجوگر خود را تغيير داده تا به افراد خانه نشين روحيه دهد.


ويروس COVID-19 همچنان در حال گسترش بوده و شمار افرادي كه به اين بيماري مبتلا شده اند از مرز يك ميليون عبور كرده است. بنابراين افراد بايد نكات بهداشتي را رعايت كرده و به فكر سلامتي خود و اطرافيانشان باشند. طبق توصيه هاي سازمان جهاني بهداشت، زدن ماسك و پوشيدن يكي از بهترين راه ها براي جلوگيري از شيوع اين بيماري است. شستشوي مكرر دست ها و سطح اجسام نيز مي تواند به سلامت شخص كمك كند. اما شايد موثرترين راه براي مقابله با اين ويروس و شكستن زنجيره انتقال آن، حفظ فاصله اجتماعي و قرنطينه خانگي باشد.

شركت گوگل نيز براي تاكيد بر اهميت اين موضوع، طرح موتور جستجوي خود را تغيير داده است. ظاهرا حروف الفباي گوگل هم در شرايط قرنطينه هستند و خود را با انجام كارهاي مختلف سرگرم مي كنند. همانطور كه در تصوير زير مي بينيد، حرف G در حال خواندن كتاب و هر دو حرف o مشغول نواختن آلات موسيقي هستند. حروف g و e سرگرم حرف زدن با گوشي بوده و l نيز حركت هاي ورزشي انجام مي دهد. اين شكلك ها در واقع به كاربران يادآوري مي كنند كه در شرايط سخت قرنطينه هم مي توان به زندگي اميدوار بود و فعاليت هاي مختلفي را انجام داد.

بسياري از شركت هاي سازنده اكنون تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا شرايط موجود را براي مردم اقصي نقاط جهان ساده تر كنند. فيس بوك با راه اندازي صفحه Community Help براي ويروس كرونا، به نوعي نقش خود را در اين حيطه ايفا كرده است. گوگل نيز يك سري داده هاي مكاني را در اختيار سازمان ها گذاشته تا گسترش همه گير ويروس را ساده تر رديابي كنند. از طرفي اغلب استوديوهاي سازنده بازي نيز به كمپين #PlayApartTogether پيوسته و برنامه هاي خود را به صورت رايگان و يا با تخفيف هاي عمده در اختيار كاربران قرار داده اند تا آن ها اوقات بهتري را در خانه سپري كنند.

منبع: https://www.phonearena.com/news/Google-keep-spirit-up-Doodle_id123565

بازدید : 539
11 زمان : 1399:2

سلام دوستان لطفاً بعد از مطالعه مطلب نظر خودتون رو برام كامنت كنيد، اين كار شايد 30 ثانيه هم وقتتون رو نگيره ولي خيلي به ما كمك ميكنه ✌❤ دمتون گرم بريم سراغ مطلب????

بازيكنان Call of Duty: Warzone مي‌توانند به‌صورت رايگان تا ۱۸ فروردين ماه دو نقشه‌ي آنلاين بازي Call of Duty: Modern Warfare را تجربه كنند.

نسخه‌ي بتل رويال و رايگان سري بازي Call of Duty به‌نام Call of Duty: Warzone كه به‌تازگي عرضه شده است، توانسته در بين طرفداران محبوبيت زيادي به دست بياورد. علاوه‌بر اينكه بازيكنان از تاريخ ۱۵ فروردين ماه تا ۱۸ فروردين ماه مي‌توانند در بازي Call of Duty: Warzone دو برابر XP به دست بياورند، بازيكنان اين بازي همچنين مي‌توانند دو نقشه‌ي بخش مولتي پلير بازي Call of Duty: Modern Warfare را نيز به رايگان تجربه كنند. هم‌اكنون دو نقشه‌ي Shoot House و Atlas Superstore تا تاريخ ۱۸ فروردين ماه به‌صورت رايگان در دسترس بازيكنان قرار گرفته است.

هرچند مدت زمان تجربه بسيار محدود است اما يك فرصت خوب براي بازيكنان Warzone محسوب مي‌شود كه ببينند آيا از بخش چند نفره‌ي استاندارد بازي به اندازه‌اي لذت خواهند برد كه بازي Call of Duty: Modern Warfare را خريداري كنند يا خير. فصل سوم بازي Modern Modern Warfare به‌زودي عرضه خواهد شد و اينكار ابتكار عمل هوشمندانه‌اي براي جذب بازيكنان بيشتر به نظر مي‌رسد. اكنون ما فقط بايد منتظر بمانيم تا ببينيم فصل بعد از نظر محتوا چه چيزهايي را به طرفداران ارائه خواهد داد.

براي كساني كه علاقه‌مند به بخش مولتي پلير نيستند، آن‌ها مي‌توانند بخش كمپين بازي ريمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 را بازي كنند كه شامل داستان بازي Call of Duty: Modern Warfare 2 كه در سال ۲۰۰۹ عرضه شد به همراه جلوه‌هاي گرافيكي بهبود يافته خواهد بود.

نسخه‌ي ريمسترشده‌ي كمپين داستاني Call of Duty: Modern Warfare 2 به مدت يك ماه در انحصاري كنسول پلي استيشن 4 خواهد بود و پس از آن، در تاريخ ۳۰ آوريل (۱۱ ارديبهشت) در دسترس گيمرهاي ايكس باكس وان و پي سي قرار خواهد گرفت.

منبع: https://gamingbolt.com/call-of-duty-warzone-players-can-access-modern-warfare-multiplayer-free-this-weekend

بازدید : 281
11 زمان : 1399:2

افزايش فروش هميشه يكي از دغدغه هاي صاحبان كسب وكارهاست.با اين نكات كليدي فروش خود را در فروشگاه اينترنتي افزايش دهيد.

۱. استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي:
قدرت شبكه‌هاي اجتماعي كتمان ‌ناپذير است. اين شبكه‌ها براي رشد كسب‌وكار، مكاني جادويي و مطلوب بوده و برخي تجارت‌ها مانند ورزش3 تنها با تكيه بر شبكه‌هاي اجتماعي بنا شده‌اند. البته، در وهله‌ اول ممكن است اين كار كمي ترسناك به نظر برسد، ولي همين طور كه كار در شبكه اجتماعي را آغاز مي‌كنيد، كم‌كم گذاشتن پست‌هاي جذاب آسان‌تر و جذاب تر مي‌شود.

۲. ساخت ويديوهاي آموزشي:
ساخت ويديوهاي آموزشي يكي از موثرترين راه‌هاي بازاريابي ديجيتال است. موضوع مفيد و مناسبي را در نظر گرفته و آن را به افراد آموزش دهيد. امروزه، ويديوهايي كه به روش گام به گام (يا همان محتواي سريالي) آموزش مي‌دهند از محبوبيت بالايي برخوردار است. پس، با صميميت هر چه بيشتر دست مخاطبان خود را در دست گرفته و آنان را از اين مسير عبور دهيد. سخت‌ترين بخش اين كار، شنيدن صدا و ديدن تصوير خودتان است! البته، مجبور نيستيد كه حتماً جلوي دوربين قرار بگيريد. ولي صحبت كردن كاري است كه ناچار به انجام آن هستيد. نگران نباشيد، به تدريج به شنيدن صداي ضبط شده خود، عادت خواهيد كرد.

۳. تهيه‌ وبلاگ براي وب سايت فروشگاهي:
اگر تا به حال اقدام به ايجاد وبلاگ‌هاي مرتبط با كسب‌وكار خود ننموده‌ايد، بايد فوراً دست‌به‌كار شويد. البته، مجبور نيستيد كه مطالب خود را تنها در وبلاگ خودتان منتشر كنيد. اغلب افراد، به اين دليل كه با بازديد اندكي روبه‌رو هستند، ايجاد وبلاگ را كاري پيش پا افتاده مي‌پندارند.البته، موضوع تنها اين نيست كه نقطه نظرات خود را به اشتراك بگذاريد. اگر نگران آشكار شدن اسرار كسب‌وكارتان مانند ايلنا هستيد، بايد بگويم كه نگران نباشيد! هر چه ارزش بيشتري براي افراد قائل شويد، در چشم آنان ارزشمندتر شده و استراتژي بازاريابي موفق‌تري خواهيد داشت.

۴. درك كامل SEO يا بهينه سازي موتور جستجو:
سئو، يكي از جذاب‌ترين و مفيدترين بخش‌هاي استراتژي بازاريابي شماست. اما در عين حال، حيطه‌اي است كه افراد از پا گذاشتن در آن واهمه دارند. درست است كه سئو مي‌تواند واهمه برانگيز نيز باشد. اما قدرتمند نيز هست. زماني كه در نتايج اوليه جستجوي گوگل قرار بگيريد و ايجاد محتوايي مناسب را بياموزيد، ديگر چيزي جلودار شما نخواهد بود.در بهينه سازي سايت و سئو هيچ راه ميانبري وجود ندارد و درست مانند همان كاري كه در تجارت انجام مي‌دهيد، لازم است فعاليت كرده و زماني را صرف كنيد تا به نتايج مطلوب برسيد.

۵. همكاري با اينفلوئنسرها:
در صورتي كه قصد داشته باشيد تا بدون اين كه سال‌ها وقت خود را صرف نمائيد، صدايتان شنيده شده و در شبكه‌هاي اجتماعي مورد توجه قرار بگيريد، لازم است كه با صفحات و سايت‌هاي تأثيرگذار همكاري كنيد ( اينفلوئنسر ماركتينگ).كافي است كه افراد، صفحات يا سايت‌هاي مناسبي را پيدا كنيد كه مخاطبان مورد نظر شما را هدف قرار بگيرند.
6. ارائه‌ تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي:
يكي از بهترين روش‌هاي بازاريابي كه امروزه مي‌توانيد از آن استفاده نمائيد، ارائه‌ تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام است. به كمك شبكه‌هاي اجتماعي، مي‌توانيد به سادگي با مخاطبين خاص در تماس باشيد. شما مي‌توانيد مخاطبين خود را بسته به موضوعات مورد علاقه، سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، و بسياري عوامل ديگر، انتخاب نمائيد.

۷. استفاده از بازاريابي ايميلي:
بهترين راه بهره‌گيري از قيف فروش مناسب، بازاريابي ايميلي است. زماني كه افراد به اشتراك فروشگاه اينترنتي مثل ديجي كالا يا صفحه‌ شما درمي‌آيند، مي‌توانيد به طور منظم و خودكار براي آنان خبرنامه و پيام ارسال نمائيد. برخي از افراد تصور مي كنند بازاريابي ايميلي يا همان ايميل ماركتينگ در ايران منسوخ شده است و ديگر از اين طريق نمي‌توان بازاريابي كرد، اما اين ديد كاملا اشتباه است و بازاريابي ايميلي در حال حاضر يكي از بهترين روش‌هاي بازاريابي آنلاين به حساب مي‌آيد و اگر كمپين هاي ايميلي هدفمند براي مخاطبان خود ارسال كنيد مي‌توانيد بازخورد خوبي بگيريد.

بازدید : 503
11 زمان : 1399:2

بالاخره پس از گمانه‌زني‌هاي بسيار، شركت اكتيويژن رسما از نسخه بازسازي شده Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمايي كرد.

چند روزي بود كه شايعات بسياري مبني بر عرضه نسخه بازسازي Call of Duty: Modern Warfare 2 به گوش مي‌رسيد. حالا بالاخره اكتيويژن رسما با انتشار تريلر اين بازي بر شايعات مهر تاييد زد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered تنها شامل بازسازي بخش داستاني مي‌شود و اكتيويژن هيچ برنامه‌اي براي عرضه بخش چندنفره ندارد. نسخه بازسازي شده بهبود‌هاي بسياري در كيفيت بافت‌ها و نورپردازي به خود ديده است و از رزولوشن 4K و HDR پشتيباني مي‌كند. علاوه بر اين، نسخه پي‌سي از تنظيمات Ultrawide پشتيباني مي‌كند و محدوديتي براي اجراي بازي با نرخ فريم بالاي 60 وجود ندارد.

نسخه اورجينال Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2009 منتشر شد كه توانست تنها در روز اول انتشار 4.7 ميليون نسخه فروش داشته باشد. اين بازي با داشتن مراحل جنجالي نظير No Russian سر و صداي بسياري به پا كرد و توجه بسياري از رسانه‌ها به آن جلب شد.

MW2 از بهترين نسخه‌هاي سري نداي وظيفه است كه مطمئنا انتشار نسخه بازسازي شده خبري خوشحال‌كننده براي طرفداران سرسخت اين مجموعه تيراندازي اول شخص است. با اين حال اگر شما از پلتفرمي غير از پلي استيشن 4 استفاده مي‌كنيد، بايد يك ماه ديگر براي انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered صبر داشته باشيد چراكه اين بازي تا اواخر ماه آوريل در انحصار كنسول شركت سوني خواهد بود.

بازي Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هم‌اكنون براي كنسول پلي‌استيشن 4 در دسترس است و در تاريخ پنج‌شنبه 11 ارديبهشت ماه 1399 (30 آوريل 2020 ميلادي) براي كنسول ايكس باكس وان و پلتفرم پي‌سي منتشر مي‌شود. لازم به ذكر است كه با پيش خريد اين بازي به محتواي انحصاري براي استفاده در بخش چندنفره و بتل رويال Modern Warfare دسترسي خواهيد داشت.

منبع: https://venturebeat.com/2020/03/31/call-of-duty-modern-warfare-2-gets-its-remaster-on-the-ps4/

بازدید : 404
11 زمان : 1399:2

اين روزها كه اكثر مردم به دليل شيوع ويروس كرونا در خانه‌هاي خود مانده‌اند، افزايش سرعت واي‌فاي خانگي مي‌تواند بسيار حائز اهميت باشد. مشكلات اينترنت مي‌تواند از بارگذاري ويديوها و انجام بازي‌هاي آنلاين جلوگيري كرده و در نتيجه در خانه ماندن و سرگرم شدن شما را نيز سخت‌تر كند. در اين مقاله قصد داريم تا راه‌كارهاي بهره‌برداري بهتر از پهناي‌ باند واي‌فاي خانگي را به شما آموزش دهيم.

سرعت اينترنت خود را اندازه بگيريد

قدم اول شما در افزايش سرعت اينترنت، پيدا كردن منشأ مشكلات و همچنين سنجش كيفيت شبكه واي‌فاي است. مي‌توانيد با استفاده از مرورگر كامپيوترتان و يا فعال كردن حالت هواپيماي گوشي هوشمند خود و سپس اتصال به شبكه واي‌فاي (جهت اطمينان از اينكه از اينترنت سيم‌كارت استفاده نمي‌كنيد)، به انجام اين كار اقدام كنيد. پس از اين بايد به يكي از وب‌سايت‌ها مانند Speedtest (اپليكيشن موبايلي نيز دارد) مراجعه كرده و سرعت واي‌فاي خود را اندازه بگيريد.

سرعت واي‌فاي خود را در مكان‌هاي مختلفي اندازه گرفته و اگر سرعت اينترنت در نقطه‌اي نسبت به ساير مكان‌ها بسيار پايين بود، اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

شبكه خود را بررسي كنيد
شايد چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما گاهي اوقات بايد مطمئن شويد كه دستگاه‌هاي شما از شبكه موردنظر شما استفاده مي‌كنند. گاهي اوقات (به دلايلي) گجت‌هاي شما به‌جاي اتصال به شبكه خانگي پرسرعت، به نقاط اتصال كم‌سرعت اپراتور شبكه‌اي شما متصل مي‌شوند. پس اين مورد را نيز بررسي كنيد.

خريد پهناي باند بيشتر منجر به افزايش سرعت واي‌فاي شما مي‌شود
استفاده از اينترنت روزبه‌روز در حال افزايش است و شايد مصرف اينترنت شما بيش از پهناي باند خريداري شده است. شايد همزمان با تماشاي محتواي ويديويي باكيفيت از سرويس‌هاي آنلاين پخش ويديو، ساير اعضاي خانواده نيز تماس ويديوي برقرار كرده و يا اينكه به انجام بازي‌هاي آنلاين بپردازند. شايد هم سه دستگاه و يا بيشتر از واي‌فاي خانگي شما استفاده كرده و در نتيجه سرعت آن را كاهش دهند.

اگر سرعت خريداري‌شده شما كم باشد، كاهش تعداد دستگاه‌هاي متصل، كمك چنداني نخواهد كرد. سرعت خريداري‌شده خود را بررسي كنيد. اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه شايد در مدت زمان خاصي به دليل شرايط طرح اينترنت خريداري‌شده، با كاهش سرعت مواجه شويد. در هر صورت، خريد پهناي باند بيشتر به‌معناي افزايش سرعت واي‌فاي شما خواهند بود.

تغيير مكان روتر واي‌فاي مي‌تواند سرعت اينترنت شما را افزايش دهد
اگر شبكه واي‌فاي شما داراي نقاط كور بوده، بهترين راه‌كار، جابجايي روتر واي‌فاي به مكاني ديگر است. معمولا در بسياري از خانه‌ها، روتر واي‌فاي در گوشه‌ها قرار داده مي‌شود. اين‌گونه مكان‌ها نامناسب‌ترين جايگاه براي يك روتر هستند. امواج واي‌فاي از نوع راديويي هستند؛ اين امواج برد محدودي داشته و همچنين گاهي اوقات نيز نمي‌توانند از ديوارها عبور كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود و همچنين بهبود محدوده برد آن، مي‌توانيد روتر خود را در نقاط مركزي خانه قرار دهيد.

كانال واي‌فاي خود را تغيير دهيد
اگر شبكه‌هاي واي‌فاي مختلفي در اطراف شما حضور دارند، امتحان اين راه‌كار مي‌تواند مفيد واقع شود، زيرا شايد امواج راديويي شبكه‌ها با يكديگر داخل پيدا كرده باشند. برخي از روترها به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه بتوانند تداخل را تشخيص داده و در نتيجه امواج صاف را برگزينند. البته تمامي روترها در اين زمينه عملكرد مناسبي نداشته و همچنين نمي‌توانند در هنگام تغيير شرايط، به‌راحتي امواج صاف را شناسايي كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود، مي‌توانيد به تنظيمات روتر مراجعه كرده و ساير كانال‌ها را امتحان كنيد.

امواج 5 گيگاهرتزي مي‌توانند سرعت واي‌فاي شما را افزايش دهند
مودم‌هاي واي‌فاي جديد از دو فركانس 2.4 و 5 گيگاهرتزي استفاده مي‌كنند. فركانس 5 گيگاهرتزي سريع‌تر بوده و كمتر نيز تداخل پيدا مي‌كند، اما برد زيادي نداشته و همچنين نمي‌تواند از ميان ديوارها نيز عبور كند. فركانس 2.4 گيگاهرتزي قوي‌تر از فركانس 5 گيگاهرتزي است، اما بيشتر مستعد تداخل با امواج مايكروويو و تلفن‌هاي بي‌سيم قديمي است.

اگر گجت‌هاي شما از امواج 5 گيگاهرتزي پشتيباني مي‌كنند، مي‌توانيد مودمي با اين مشخصات تهيه كرده و در نتيجه سرعت واي‌فاي خود را افزايش دهيد. فركانس‌هاي 5 گيگاهرتزي شامل سرعت‌هاي 802.11ax، 802.11ac ،802.11n يا 802.11a مي‌شوند.

البته بايد به ياد داشته باشيد كه پهناي باند 5 گيگاهرتزي واي‌فاي خانگي، ارتباطي با سرويس‌هاي اينترنت 5G سيم‌كارت موبايل‌ ندارد. شباهت نام اين دو، اتفاقي است.

يك افزايش‌ دهنده برد واي‌فاي تهيه كنيد

شايد نتوانيد مودم خود را جابجا كرده و يا اينكه انجام اين كار فايده‌اي نداشته باشد. در اين‌گونه مواقع مي‌توانيد يك افزايش دهنده برد واي‌فاي تهيه كرده و آن را در محل‌هايي قرار دهيد كه سيگنال‌ها در آن ضعيف هستند.

مي‌توانيد از شبكه مِش استفاده كنيد
جدا از ميزان در دسترس بودن اين فناوري، استفاده از شبكه مِش (Mesh network) همانند: Google Nest، Netgear’s Orbi ،Eero يا TP-Link Deco مي‌تواند موجب افزايش سرعت واي‌فاي شما شود (البته گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارند). استفاده از اين فناوري جهشي بزرگ هم در سرعت و هم در راحتي شبكه‌هاي واي‌فاي به حساب مي‌آيد. شبكه‌هاي واي‌فاي فعلي در واقع نوعي سيستم نقطه به نقطه هستند، درحالي‌كه شبكه مِش چنين سازوكاري ندارد.

جديدترين روترها از آخرين استاندارد سرعتي 802.11ax يا همان Wi-Fi 6 بهره مي‌برند. البته شايد هيچ‌كدام از گجت‌هاي شما از اين فناوري پشتيباني نكنند. به‌هرحال، اگر قصد يك خريد آينده‌نگرانه را داريد، بايد بدانيد كه گجت‌هاي چند سال آينده نيز مي‌توانند به‌راحتي از اين استاندارد بهره جويند.

سخن پاياني
درنهايت اگر درآمد شما و يا آموزش فرزندانتان به شبكه واي‌فاي خانگي بستگي دارد، پس قطعا صرف تلاش و هزينه جهت بهبود عملكرد آن، ارزشش را خواهد داشت.

منبع: https://www.theverge.com/2020/3/19/21185759/wi-fi-work-at-home-how-to-router-mesh

بازدید : 528
11 زمان : 1399:2

پيش از اين شنيده بوديم كه در سال 2020 گوشي‌هاي فايو جي مقرون به صرفه وارد بازار خواهند شد، اما تاكنون هيچ مدل مناسبي را نديده بوديم. خوشبختانه اين انتظار بالاخره به سر رسيد و شيائومي امروز با معرفي گوشي مي 10 لايت (Mi 10 Lite)، امكان اتصال به شبكه نسل بعدي را تنها با قيمتي معادل 350 يورو مهيا كرده است.

با اينكه شيائومي مي 10 لايت فايو جي در همان سبك و سياق سري مي 10 طراحي شده اما از برخي جهات كاملاً متفاوت است. تراشه پردازشي اسنپدراگون 7656 جي به عنوان قلب تپنده اين گوشي فعاليت مي‌كند كه داراي مودم فايو جي يكپارچه است و با فناوري LiquidCool خنك نگه داشته مي‌شود.

مي 10 لايت در جلوي بدنه خود به يك صفحه نمايش اولد 6.57 اينچي مجهز مي‌باشد كه در مقابسه با مدل معمولي مي 10 يك دهم اينچ كوچك‌تر است. شيائومي همچنين در اين مدل، طراحي دوربين سلفي را هم تغيير داده و سنسور 16 مگاپيكسلي را درون يك بريدگي قطره‌اي شكل تعبيه كرده است.

دوربين چهارگانه پشتي داراي سنسور اصلي 48 مگاپيكسلي است اما جزئيات مربوط به سه ماژول ديگر هنوز اعلام نشده است. شيائومي در حال حاضر به برخي از قابليت‌هاي دوربين مي 10 لايت اشاره كرده كه از جمله آن‌ها مي‌توان به Shoot Steady، Pro Mode و AI dynamic skyscaping اشاره كرد.

مي 10 لايت فايو جي از يك باتري 4160 ميلي آمپر ساعتي براي تأمين انرژي استفاده كرده و از شارژ سريع سيمي 20 وات بهره مي‌برد. اين گوشي با ضخامت 7.98 ميلي متري و وزن 192 گرمي خود، يك گوشي كاملاً فشرده و جمع‌و‌جور بوده و در رنگ‌هاي سفيد، خاكستري و سبز در دسترس خريداران خواهد بود.

اين گوشي در اوايل ماه مه وارد بازار خواهد شد و قيمتي كه براي نسخه 64 گيگابايتي آن تعيين شده، 350 يورو مي‌باشد. البته اگر به فضاي ذخيره‌سازي بيشتري نياز داشته باشيد، مي‌توانيد با پرداخت 50 يرور بيشتر، مدل 128 گيگابايتي را تهيه كنيد.

با مقايسه مي 10 لايت با نوكيا 8.3 فايو جي، كه 600 يورو قيمت دارد و ساير پرچمدارهاي فايو جي كه به مراتب گران‌تر هستند، مي‌توان پي برد كه شيائومي مقرون به صرفه‌ترين گوشي فايو جي را به نام خود ثبت كرده است. در اينجا به طور خاص به نوكيا 8.3 اشاره كرديم، چرا كه از همان تراشه اسنپدراگون 765 جي استفاده مي‌كند و از نظر قدرت سخت‌افزاري بسيار شبيه مي 10 لايت است. اما قيمت بسيار پايين‌تر محصول شيائومي باعث شده تا ارزش خريد بالاتري داشته باشد.

منبع: https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_10_lite_is_a_350_phone_with_5g_connectivity_48mp_main_camera-news-42299.php

بازدید : 274
11 زمان : 1399:2

سئو سايت از مهم ترين مفاهيمي است كه هر صاحب كسب و كاري بايد آن را به خوبي درك كرده و فاكتورها و اصول آن ها بشناسد. بنابراين متوجه مي شويم كه بهينه سازي سايت نياز به يك استراتژي جامع و كامل دارد تا بتواند تاثيري شگفت انگيزي در بهبود كسب و كار اينترنتي شما داشته باشد.

شبكه هاي اجتماعي جايگاه بسيار ويژه اي در بين كاربران فضاي مجازي پيدا كرده اند. اينستاگراميكي از اصلي ترين شبكه هاي اجتماعي است كه محبوبيت بسيار بالايي در بين تمامي افراد پيدا كرده است. حال با اينكه رسانه هاي اجتماعي به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در صفحات نتايج جستجو در نظر گرفته نمي شوند، اما مي شود تا ايجاد محتواهاي مناسب در آن ها، كمك بسيار زيادي به سئو سايت كرد.
همانطور كه براي انجام سئو سايت خود نياز به استفاده از دوره آموزش سئو داريد، براي بهره بردن از اينستاگرام كه يك شبكه اجتماعي قدرتمند مي باشد هم نياز داريد تا از يك سري اصول و قواعد پيروي كنيد. به اين صورت مي توانيد به راحتي به موفقيت برسيد.

موتورهاي جستجو براي بهبود تجربه براي كاربر، دائما بروز مي شوند و با توجه به رشد فوق العاده رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي، تركيب معيارهاي سئو و شبكه هاي اجتماعي، مي تواند پتانسيل بسيار خوبي براي جذب كاربر به سايت و بهبود رنك ايجاد كند.
اينستاگرام كه يكي از بزرگترين پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي است، بعد از توليدش، تغييرات زيادي كرده است. اكنون اينستاگرام مركزي است كه كسب كارهاي مختلف مي توانند در آن صفحات مجزايي داشته و محتواهاي مناسبي توليد كنند. همچنين اگر بتوانند تصوير مناسبي از برند خود به نمايش بگذارند، مي توانند مشتريان زيادي را جذب كسب و كار خود كنند.
سئو سايت و اينستاگرامدقت داشته باشيد كه هيچ ارتباط مستقيمي بين سئو سايت و بهينه سازي اينستاگرام وجود ندارد. اما شما مي توانيد با استفاده از نكات و اصول مهمي كه در يك دوره آموزش سئو بيان مي شود، سئو صفحات وب سايت خود را با استفاده از فعاليت هاي اينستاگرامي خود بهبود بخشيد.

تصوير خوبي از برند خود بسازيدهنگامي كه مي خواهيد صفحه اي براي كسب و كار خود در اينستاگرام ايجاد كنيد، اهميت زيادي دارد كه به علامت تجاري برند خود نيز توجه داشته باشيد.ديجي كالا در اين زمينه فعاليت مناسبي داشته، شما بايد در نظر بگيريد كه برند شما به شدت تحت تاثير اين قضيه قرار خواهد گرفت.
تصويرسازي مناسب از كسب و كارتان اولين مرحله اي كه مي تواند مخاطب را جذب صفحه شما كند. به عنوان مثال بيوگرافي اينستاگرام نقش اساسي در اين زمينه دارد. به اين صورت كه اگر اين بيوگرافي جذاب نبوده و بر اساس نكات آموزش توليد محتوا ايجاد نشده باشد، نمي تواند كاربر را ترغيب كند كه اطلاعات بيشتري در مورد كسب و كار شما به دست بياورد.
افزايش و جذب تعداد مشتريانجذب مخاطبيني كه با محتواي صفحه اينستاگرام شما ارتباط و پيوستگي خوبي داشته باشند مانند آپارات، مي تواند باعث بهبود رتبه سايت شما در نتايج جستجوي گوگل شود. همچنين مي توانيد از خريد برخي از دنبال كنندگان اينستاگرام خود شروع كنيد؛ چراكه اينستاگرام يك بستر بسيار بزرگ و عالي براي تعامل بين افراد مختلف مي باشد.
اينكه شما بتوانيد ارتباط خوبي بين برندتان و علاقه مندان به موضوع آن ايجاد كنيد، مي تواند بسيار سودمند باشد. البته دقت داشته باشيد كه اين امر بايد از جهات مختلف انجام شود تا ارتباطي قوي و پايدار به وجود بيايد.

پست هاي اينستاگرام خود را بهينه كنيد

اينكه شما محتواي صفحه اينستاگرام خود را بهينه كنيد، ارتباط مستقيمي با بهبود جلب رضايت مخاطبينتان دارد و باعث مي شود تا قضيه تصوير سازي برند شما در ذهن كاربران، به بهترين شكل ممكن انجام شود و تاثير مستقيمي بر تعرفه سئو سايت شما دارد.
پست هاي اينستاگرام همچنين ويژگي هاي بسيار زياد و مفيدي دارند كه مي شود از آن ها در جهت بهبود محتوا استفاده كرد.

تحقيق كلمات كليدي براي هشتگ هادر زمينه جستجوي اينستاگرام، هشتگ هاي اصلي ترين و مهمترين نقش را ايفا مي كنند. بنابراين ضروري است كه شما استفاده از راهكارهاي دوره آموزش سئو، تحقيق كلمات كليدي پربازديد و مرتبط با كسب كار خود در اينستاگرام را به خوبي انجام دهيد. در نهايت شما مي توانيد بهترين و بيشترين مخاطبين را جذب صفحه خود كنيد.
ارسال پست به شكل منظمهمانطوري كه ارسال ساختار يافته و منظم مقاله ها و انتشار آن ها يكي از اصلي ترين فاكتورهاي سئو سايت به شمار مي رود، ارسال كردن منظم پست ها در اينستاگرام نيز اهميت زيادي دارد. بر اساس آمارهاي به دست آمده، بسيار از كاربران به دليل بي نظمي در ارسال محتوا، از دنبال كردن يا فالو برخي از صفحات كسب و كارهاي معتبر، خودداري مي كنند.
در نهايت شما اگر به خوبي فاكتورهاي بالا را رعايت كنيد، مي توانيد تعداد بسيار زيادي مخاطب را جذب صفحه اينستاگرام خود كنيد. حال نوبت آن است كه آن ها را ترغيب كنيد تا مطالب بيشتر و با ارزش تر كسب و كار شما را در وب سايتي كه آدرسش را به آن ها ارائه مي كنيد، به دست بياورند. اين قضيه در مورد فروشگاه هاي اينترنتي مانند مديسه نيز به همين صورت است.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 4022
  • بازدید کلی : 124263
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی